HTML

Fidelitas

A blog Orbánról szól....a blog Orbán ellen szól. Fiatal Degenerált Litvánul nem Tudó Álmos Srácok

Friss topikok

  • radicalsquirrel: mert attól hogy nem vállal valamit, attól még az nem szűnik meg lenni, de ha kinyílványítja elhatá... (2010.02.02. 16:58) Infó gyüjtemény
  • vazsmegyeigerdezsház: Meg csak most kezdodott 2010 es mar van adat, ez am a jovobelatas!! (2010.02.02. 16:37) Orbán hatalommániás! (matematikai bizonyítás)
  • Marxi: Jah és ma sajnos a CIONISTÁK miatt megszűnt a kuruc.info :(:( Elveszik minden szórakozásunk... (2008.07.05. 19:50) Viktor az Ész
  • Blur: jippí szórakoztató, és még igaz is (2008.05.20. 18:38) Elég volt!

Linkblog

Egy tízéves kisfiú levele Fasiszta Viktornak

2008.04.11. 18:44 :: Marxi

Viktor megint fasiszta bevetésen volt a blogján. Most épp a jegyiroda kapcsán. Kommunistázott. Mi mást tenne. Előadta a szokásos, idióta, komcsiszajkózó magánszámát. Persze természetesen a fasiszták engedélyezett gyűlésének örült, talán táncra is perdült a félbolondja. Fejlődik a Viki. Képes volt az mondani, hogy végre, van, aki ki mer állni az utcára. És a többi, aki nem állt ki az iroda mellett? Az a csöndes kilencmillió? Az már mind készíti a Molotov-koktélokat?

Az alábbit egy (képzelt) gyerek írta, megkérdezvén a témában egy igazán autentikus személyt.

Kedves Orbán Viktor bácsi!

Én egy 10 éves iskolás fiú vagyok, és azt szeretném megkérdezni Viki bácsitól, hogy én kommunista vagyok-e?

A szüleimmel gyakran kirándulunk és megnézzük a szép régi várakat itt és külföldön is. Nagyon jó érzés hallani, hogy régen sokkal több várunk volt és a mi országunk is nagy volt. Ezért büszke vagyok a régi szovjetekre, akik bátrak voltak. Szeretnék majd felnőttként én is bátor lenni. Ezért én most kommunista vagyok?

Az osztályban nem szeretem a Hanst, mert szőke, oldalra fésüli a haját és senki mellé nem akar ülni. A Katitól mindig elveszi a tízóraiját, és csúnyán beszél vele. Meg másokkal is németül beszél és verekszik és felsőbbrendűnek tartja magát. Ő német, a szülei is szőkék. Nem szeretem őt, de akkor én most már kommunista vagyok? A Kitti is szőke, de őt szeretem mert szép ruhákat vesz fel és segít az órán is. Akkor azért nem vagyok annyira kommunista? De azért volt, hogy a Vladimirrel, aki nagyobb, meg akartam verni a Hanst, mert bántja a Katit (aki zsidó) és hiába mondtam, hogy ne bántsa. Akkor mégis kommunista vagyok, Orbán bácsi?  

Az Adolfot sem szeretem az osztályban, meg egy kicsit az Erwint sem, mert cigányoznaknak. Mindenkivel elhitetik, hogy a barátaik, de aztán a haverjaikkal meg rosszat mondanak róluk a hátuk mögött. És együtt röhögnek a zsidókon. Lehet azért csinálják, mert kicsit fehérebb a bőrűk és világosabb a hajuk? Ha nem szeretem őket, pedig nem is németek, csak mert cigányoznak, akkor én komcsi vagyok, Viki bácsi?

A portásnénit sem szeretem, mert bántja a gyerekeket. Olyan, mint egy boszorkány és félek tőle. Nagy szőke haja van és mindenért szól. Amikor ott van az igazgató bácsi is, akkor nem olyan, akkor viccelődik velünk, de szerintem ő nem őszinte, csak azt akarja, hogy az igazgató bácsi kedvesnek higgye. A portásnéni mindig mondja, hogy szégyelljük magunkat, mert nem szeretjük a nácikat. De én hallgatom amit a szüleim beszélnek és tudom, hogy nagyanyut és nagyaput is bántották, mert mindenkit bántottak, akkor miért mondja, hogy szégyelljem magam? Ha nem szégyenlem, akkor kommunista vagyok? De a portásnénit én nem a szőke haja miatt nem szeretem, mert az utcánkban a virágos néninek is szőke haja van, de ő kedves, ad néha csokit és megkérdezi, mi volt az iskolában. Akkor nem vagyo kommunista, talán csak egy kicsit? A virágos néni nagypapáját is elvitték a nácik, és én ezért sajnálom a nénit és ezért sem akarom azt, hogy én náci legyek. Orbán bácsi megírja nekem akkor, hogy én kommunista vagyok-e vagy nem? És lehetek úgy nem kommunista, hogy azért a zsidózást és a portásnénit és a Hanst nem szeretem?


BVaszilij

10 éves tanuló

Forrás: http://www.bombagyar.hu/index.php?post=821

Megjegyzés: Éljenek a Magyarok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fidelitas.blog.hu/api/trackback/id/tr32421624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása