HTML

Fidelitas

A blog Orbánról szól....a blog Orbán ellen szól. Fiatal Degenerált Litvánul nem Tudó Álmos Srácok

Friss topikok

  • radicalsquirrel: mert attól hogy nem vállal valamit, attól még az nem szűnik meg lenni, de ha kinyílványítja elhatá... (2010.02.02. 16:58) Infó gyüjtemény
  • vazsmegyeigerdezsház: Meg csak most kezdodott 2010 es mar van adat, ez am a jovobelatas!! (2010.02.02. 16:37) Orbán hatalommániás! (matematikai bizonyítás)
  • Marxi: Jah és ma sajnos a CIONISTÁK miatt megszűnt a kuruc.info :(:( Elveszik minden szórakozásunk... (2008.07.05. 19:50) Viktor az Ész
  • Blur: jippí szórakoztató, és még igaz is (2008.05.20. 18:38) Elég volt!

Linkblog

Infó gyüjtemény

2008.04.24. 20:20 :: Marxi

Fidesz.hu:
Ajánlom figyelmetekbe a bal oldalon lévő Rendőr Brutalitás linket, amelyet egyébként simán át lehetne írni Fidesz Verés-re. (Fideszesek sírják el, hogy megverték a rendőrök.)

A Fidesz 20 éve:
Tök jó csak azt nem említik meg, hogy akkor még liberális párt volt. :(

Kommentek:
Sokszor hallottam már, hogy emberek mondják, hogy az mszp.hu-n ha azt írod Dögölj meg Gyurcsány alig történik valami, de a Fidesz.hu-n kitiltanak egy a Fidesz rossz beszólásért. Ma írtam néhány dolgot megnézem mi meddig tart.

Hírek:
Vágó István Gyurcsány-t támogatja: Gratulálok ilyennel dicsekedni... (Megjegyzem Vágó egy rendesen világlátott ember és 4 nyelven tud felsőfokon, sokon megérteti magát.) Na hol az értelmiség?

Nyári Tábor:
:D Ki akar még jönni? Kíváncsi vagyok milyenek az esti gyurcsány-köcsög dumák.

Népszavazás:
Utólag is gratulálok Magyarországnak a győzelméért a versenyképesség ellen:
Éljen a szocializmus! (remélem érződik az irónia)

Azonkívül sok sikert kívánok a maradék 20 népszavazáshoz is.

Véleményem: Röviden: Nem ért mindenki a politikához, és szerintem a 93 éves agyilag igencsak kifáradt öregnéni, aki mindig az MKP-ra szavazott ne üsse bele az orrát a diákok
dolgába. népszavazás SUX!


Tomcat és flashmobjai (és egyéb tüntetés fajták):
Szerintem nyugodtan verjen össze mindenki mindenkit, ezt megcsinálják háromszor és lenyugszanak. Ha nem akkor HírTV-n berakhatnák fix műsornak és akkor lesz mit nézni.

Azonkivül mostantól letagadom magyarságom és mexikói vagyok! (Nem akarok egy csapatba tertozni ezekkel.) Figyelem Sztálinvárosban a Lenin téren április 53-án 3-kor  megyünk magyart verni aki akar jöjjön. Támogatóink: Mexikói Gárda, Túlnagymagyország a mexikóiakért mozgalom, 1 Vármegye, Ballik. Aki magyarverőnek nevez minket azt feljelentem rágalmazásért, mert mi nem verjük meg a magyarokat csak igen.

https://www.youtube.com/watch?v=5Tzna-3h-Q0

Igazi párbeszéd egy fideszessel:
-Figyelj ne tépked a fideszes plakátokat.
-Nem tépkedem (egyébként lehet :))
-Mi bajod a fidesszel talán a Gyurcsány jobb? (gratulálok értelmiség ennyire leszűkült látással.)
-Nem mondtam, hogy MSZP-s vagyok.
-Hanem?
-Mi van ha azt mondom SZDSZ-es?
-FÚJJ MOCSKOS BUZI!

Gratulálok!
Hú felfogtam a logikát:
Nem fidesz -> MSZP
SZDSZ -> buzik
Egyébként közlöm, hogy a Mexikó Párt híve vagyok!



4 komment

Címkék: google magyar vicc fidesz tandíj gyurcsány kutya lol kormány botrány hülyeség hungary cica ferenc vicces gyurcsány ferenc mexikó jobbik pingvin igazság ferkó feri tomcat fletó anna árpádsáv nagyon hunnia kelemen szittya panelprogram leállósáv gyurcsány verés gyurcsány ütés gyurcsány oltás gyurcsány csomag gyurcsány vattacukor 93 éves öregnéni idekattintsá sííta

A bejegyzés trackback címe:

https://fidelitas.blog.hu/api/trackback/id/tr93440845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molbal · http://babiworks.tk 2008.04.24. 20:54:27

anyám te aztán nem vagy százas...

Marxi 2008.04.27. 12:21:36

már csak az kéne..
szerintem minimum 130as vagyok

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.02.02. 16:41:41

"Azonkivül mostantól letagadom magyarságom és mexikói vagyok!"

Minek azt letagadni, amit amugy sem vallalsz?

radicalsquirrel 2010.02.02. 16:58:34

mert attól hogy nem vállal valamit, attól még az nem szűnik meg lenni, de ha kinyílványítja elhatárolódását tőle, akkor látja az ember, hogy mi a véleménye.
süti beállítások módosítása