HTML

Fidelitas

A blog Orbánról szól....a blog Orbán ellen szól. Fiatal Degenerált Litvánul nem Tudó Álmos Srácok

Friss topikok

  • radicalsquirrel: mert attól hogy nem vállal valamit, attól még az nem szűnik meg lenni, de ha kinyílványítja elhatá... (2010.02.02. 16:58) Infó gyüjtemény
  • vazsmegyeigerdezsház: Meg csak most kezdodott 2010 es mar van adat, ez am a jovobelatas!! (2010.02.02. 16:37) Orbán hatalommániás! (matematikai bizonyítás)
  • Marxi: Jah és ma sajnos a CIONISTÁK miatt megszűnt a kuruc.info :(:( Elveszik minden szórakozásunk... (2008.07.05. 19:50) Viktor az Ész
  • Blur: jippí szórakoztató, és még igaz is (2008.05.20. 18:38) Elég volt!

Linkblog

hírTV.hu és Egészségügyi reform

2008.05.13. 17:01 :: Marxi

Gyurcsány mentes délután az elvtársaknak!

Íme az elöző hetek gyümölcse!
HírTV:
Gyakori olvasója vagyok ennek a honlapnak, ajánlom nektek is, mert nagyon okos dolgokat lehet belőle tanulni. Például:
http://www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=213891
Nézzük a címet:
Gyurcsánynak semmi sem drága, hogy hatalmát megtartsa
hm...Gyurcsánynak? Aha szóval a hírTV már ott tart, hogy Gyurcsány diktátor.
semmi sem drága? Mármint megint lefizetett 3 cigányt, hogy 3 szavazatot nyerjen?
(a cigányok őszintén állítják...Hungarista és MAGYAR barátaim figyelem!)
hatalmát megtartsa. megint csak utalunk Gyurcsány vezető formájára!
Tibinek semmi sem drága, hogy hatalmát megtartsa
Majkának semmi sem drága, hogy hatalmát megtartsa
jah ezek a címeknek nem lett volna akkora olvasottsága (Lásd: reklámok a széleken)

nah tovább nem részleltezem ennyire a lényeg, hogy egy kormányátalakításról van szó,
amit a büdös SZDSZesek is megszavaztak (jah, hogy no koalicíó akkor már ellenekezőjét kell csinálni?).
Álljunk csak meg egy pillanatra. Az MSZP beszavaz 2 új miniszert és egy államtitkárt a büdös SZDSZ is segít...100 millióba kerül....hol van ebben Gyurcsány és a hatalom megtartása??? hát én ehhez nem értek kész. Valahogy a Fideszeseknek biztos kijön az összefüggés csak én vagyok csacsi (meg a maradék 2.5 millió kommunista barom).
Hagyom ezt az egész HírTV-t a francba, nem kell érteni mi a szöveg tartalma elég ha csak azt csináljuk amit mondanak (for igzampöl a Fidesz melleti karikát beikszelni és népszavazás esetén az igent).

Egészségügy.......
Nemrég voltam orvosnál
Az orvosnak egy bácsi egy üveg bort vitt... és beállt elém sorba (mert neki szabad)
Az orvosnál láttam még egy megybefőttet is. Megjegyzem annyit akartam megtudni van-e valami baja az ujjamnak amire ráestem...4 és fél óra volt. Gyakran néztek hülyének. EZÚTON IS ELNÉZÉST KÉREK A RÖNTGENES NÉNITŐL, HOGY NEM TUDTAM, HOGY A PAPÍRT ODA KELL ADNI. MEGJEGYZEM SEHOVA NEM VOLT KIÍRVA ÉS A SEBÉSZETEN PONT FORDÍTVA MŰKÖDIK. SAJNÁLOM A MÁSIK RÖNTGENES NÉNITŐL, HOGY ÉN NEM TUDOM MIT KELL CSINÁLNI HA ROSSZUL FORR ÖSSZE AZ UJJAM. VÉGÜLIS NEKEM JOBBAN KELL TUDNI HISZ Ő AZ ORVOS.
Kellemes 4 és fél óra volt.
Ha lenne vízitdij sok csóró magyar nem állna be elém a sorba és én mint újgazdag (Valóban 300 Ft újgazdagságnak számít) mindenkit beelőznék. Sajnos azonban a hülye alsóbbrendű faj többen van és elrontják az életem.

Szólj hozzá!

Címkék: gyurcsány árpádsáv leállósáv

A bejegyzés trackback címe:

https://fidelitas.blog.hu/api/trackback/id/tr3466686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása